loading
0
Koszyk
Użytkownik

REKLAMACJA

 

ATEGA Sp. z o.o. Sp. k. realizując zamówienia zobowiązuje się dostarczać towary wolne od wad.

Okres gwarancyjny każdego towaru wynosi 24 miesiące.

Wadę należy zgłosić w okresie nie przekraczającym dwóch miesięcy od jej powstania, ale przed upływem 2 lat od zakupu.

Kupujący ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa (rękojmia).

Wysyłka zwrotna towaru powinna zawierać:

- przedmiot reklamacji,

- potwierdzenie jego zakupu (paragon lub fakturę VAT),

- wypełniony poniższy formularz reklamacji (pdf)

 

 

oraz spełniać wymogi bezpiecznej przesyłki, tj. być zapakowana w szczelną kopertę bąbelkową i nadana rejestrowaną przesyłką poleconą.

 

Adres do wysyłki:

ATEGA Sp. z o.o. Sp. k.

Al. Stanów Zjednoczonych 51

04-028 Warszawa

 

Kupujący w związku ze skorzystaniem z prawa do reklamacji otrzymuje zwrotnym przelewem poniesione koszty wysyłki towaru jedynie w przypadku uznania reklamacji.

ATEGA Sp. z o.o. Sp. k. rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

O rozpatrzeniu reklamacji informuje drogą mailową.