REKLAMACJA
ATEGA Sp. z o.o. realizując zamówienia zobowiązuje się dostarczać towary wolne od wad.
Okres gwarancyjny każdego towaru wynosi 24 miesiące.
Wadę należy zgłosić w okresie nie przekraczającym dwóch miesięcy od jej powstania, ale przed upływem 2 lat od zakupu.
Kupujący ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa (rękojmia).
Wysyłka zwrotna towaru powinna zawierać:
- przedmiot reklamacji,
- potwierdzenie jego zakupu (paragon lub fakturę VAT),
- wypełniony poniższy formularz reklamacji (pdf)
oraz spełniać wymogi bezpiecznej przesyłki, tj. być zapakowana w szczelną kopertę bąbelkową i nadana rejestrowaną przesyłką poleconą.
Adres do wysyłki:
ATEGA Sp. z o.o.
ul. Marsa 56a
04-242 Warszawa
Kupujący w związku ze skorzystaniem z prawa do reklamacji otrzymuje zwrotnym przelewem poniesione koszty wysyłki towaru jedynie w przypadku uznania reklamacji.
ATEGA Sp. z o.o. rozpatruje reklamację niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
O rozpatrzeniu reklamacji informuje drogą mailową.